20 Eylül 2007 Perşembe

böyle sevmelisin

kelimeler yetmezmiş bir yerden sonra çarkını çevirmeye sevdanın. önce ayrılıkları bitirmelisin beyninde, sonra acıları kurutmalısın sayfalar arasındaki güllerde. ve kaçıncı sayfada olduklarını asla bilmemelisin kuruyanların...
ve... gülücükler takılmalı hayat denizinden attığın oltaya... kucaklar dolusu olmalı o derin gülücüklerin. uzağımdaysan, uzaklıkları kapı önü etmelisin ayrılığa inat. yakınımdaysan en yakınım olmalısın. üstüne üstüne yürümelisin zamanın.gözlerin hayat suyum olmalı uçurmalı bilinmezliklere. ben seni sende yaşamalıyım.
kış ortasında kapıma getirmelisin sevdanla baharı. sevdiğinde güneş doğmalı şehre bir daha sönmemeli. biranda dört mevsimi yaşatmalısın bana. iklimlerin en güzelini getirmelisin. yüreğimin diplerinde savaşlar çıkarmalısın savaşmalıyım hücrelerimle. ben bıkmalıyım en küçük mutluluklardan, ama sen süprizlerle çıkmalısın karşıma. sen düşüncelerimin başlangıçlarında ve bitişlerinde vazgeçilmezim olmalısın.yüreğimdeki okyanuslardan hasret şiirleri haykırmalıyım, sana bütün deli dalgalar fısıldamalı kulağına.
içimde olmalısın yanımda yokken bile.tutkunsam bedeli ölüm olmamalı. durgunlaştığımda huzur bulduğum kucak,coşunca öptüğüm bayrak olmalısın.iç çekmelerimin nedeni,yazılarımın ilhamı, sohbetlerimin konusu olmalısın.
bulmacaların olmalıyım beni sen çözmelisin. yapbozların olmalıyım ki tamamlayabilesin beni.ipuçların olmalıyım yaşamında,rahatlayabilmelisin. yüreğimdeki uçurumlardan düşmelisin, içimdeki denizlerde boğulmalısın, beynimdeki çöllerde susuz kalmalısın.
ben senin kabulünsem tüm savaşlara hazırım yaşam boyunca...

1 yorum:

fatma dedi ki...

canım benim ellerine saglık...kurutulanlar keşke kuruduklrı yerde kalsalar be bitanem...sen anladın beni:)))