19 Eylül 2007 Çarşamba

hala çok seviyorum

en çok neyi sevdim bilir misin?geceyi hayat gibi
kelimelerle aşk ve sevdayı
ama en çok neyi özledim bilir misin
yalnızca seni....
tek düşüncem hasretimsin
birtanem sevdiğimsin....
hani insan ağlamak ister gözünden yaş gelmez
hani insan gülmek ister yürekten gelmez
birini bekler o hiç gelmez
işte o zaman ölmek ister ama ecel gelmez

gidişin gelişinden çok koydu
bitişi başalamasından kolay olan
bir sevda rüzgarıydı esti geçti diyeceğim
ellerini gözlerini dokunuşunu öpüşünü
sana ait herşeyi biri vardı bir zamanlar
yıktı geçti diyeceğim....

gözlerim kapanırken
seni sonkez hatırlayacağım
birini sevmiştim bi zamanlar
hala çok seviyorum diyeceğim
hala çok seviyorum diyeceğim

gözlerimi parlatan senin ışığındı
hayata küsmem
yaşamdan umudumu kesmem
hepsi senin yüzünden
attığın her kurşunda öleceğime
yeniden dirilmem

duvarlara gömdüm yalnızlığımı hüzün akşamlarında
güneşe çıktığımda ağlatan aşkını
yeminliyim bir mahsun vedaya
sen varken dağılmazdım çiçeksiz dağlara
yağmurlu havalara
sen varken ayrılanlara ağlamazdım
yıkılmazdım biten sevdaların ardından
gidenlere küsmezdim
sen varken böyle düşünmezdim
yiten ömrü hiç düşünmezdim
adı sevdaysa bu cehennemin
sen yaktın da ben yanmadım mı
hiç bir zaman bu kadar sevmemiştim inanki

gözlerim kapanırken
seni sonkez hatırlayacağım
birini sevmiştim bi zamanlar
hala çok seviyorum diyeceğim
hala çok seviyorum diyeceğim


Hiç yorum yok: