24 Eylül 2007 Pazartesi

her gece...

ne anlatmak istersen anlat
ne söylemek istersen söyle
özgürce...
kelimelrrin yaksın istersen
dudaklarından süzülen

bana bir şarkı söyle
öle herkesin bildiğinden olmasın
öle herkesin hissettiğinden olmasın
sadece ben bileyim bencilce
sevdan olsun işte...

gözlerimi gözlerinden kaçırsanda
bana bir cümle yeter
adını koyma
gözlerin nemlenmesin desemde
ağlayabilirsin hüznü...

kaybettim!!!
yine endişelerle biriktirdiğim
gençliğimi ellerinde...

bana bir şiir söyle...
öle her sancıyı yansıtsın delice
ağrılarımız isyan olmasın
ama anlatsın dilinden çıkanlar
yaşadığımızı....

insan senelerce yaşar belki bir sevdayı
lakin bir saatte yaşadığını
senelere sığdıramaz....

bana bir cümle söyle
öle ayrılık olmasın içinde
zaten biliyoruz ikimizde
arkamızı dönüp gittiğimizde
bir daha olmayacak

öyle birşey deki:
acımasın yıllardır
hırpalanmış yüreğimiz...
sevda cümleleri kurma da....
sadece özleyeceğim de...

seni yüreğime sıkıştırıp
şu aramızda geçen soğukluklardan
korurcasına sarmalayıp
hapsedeceğim gereken yere...
ziyaretçin ben olacağım
açık görüşlerde...
bir tek bayramlar olmayacak
seni görmeye geldiğim günler
bil ki sen orda oldukça....
her gece....

Hiç yorum yok: